exhibition invitation

exhibition invitation

יום שני, 14 בנובמבר 2016

סיכום עבודות עדי יוחליס

לסיכום, העבודות האחרונות, שאני מציגה כאן הן העבודות שלי










עדי יוחליס

מאיירת אוטודידקטית. למדה אמנות בתיכון תלמה ילין, צילום במכללת ויצ"ו חיפה ואיפור בבי"ס למקצועות האיפור ירין שחף. בוגרת התואר הראשון בלימודי תיאטרון (תפאורה, תלבושות, תאורה) באוניברסיטת ת"א, ולימודי התואר השני בחינוך בסמינר הקיבוצים. עוסקת בהוראת אמנות לתלמידים בבי"ס יסודי, והדרכות יצירה. השתתפה בתערוכות איור קבוצתיות רבות. 

עדי אוהבת לעבוד בצבעי עיפרון, לעיתים גם בצבעי מים ועטים צבעוניים, מדי פעם בטושים ולאחרונה גילתה שהיא נהנית גם מרישום בעטים שחורים. עדי אוהבת מאוד ללמוד, להכיר טכניקות חדשות ולהעשיר את כלי העבודה שלה. מקורות ההשראה שלה רבים ומגוונים: אנשים, סיפורים, אגדות, סרטים, מוסיקה, אמנות וכל מה שסובב אותה.

העבודות של עדי עוסקות בנושאים שמערבים ילדות, תמימות, מלנכוליות קלה ואוירה של חלום ואגדתיות. 

בתערוכה "מולטיפוקל" מאיישת עדי שני תפקידים: מנהלת אמנותית ומאיירת משתתפת. 

עדי בחרה את האגדה "סרט המשי האדום" בגלל שהסיפור נראה לה מעניין, מלא בהתפתחויות ובשינויים, ובעיקר מעורר ויזואלית. "אני רואה את הסיפור כמשל על אפשרויות הבחירה שיש לנו בחיים, למרות ה'גורל' שכביכול נכפה עלינו, ולכן מבחינתי הוא סיפור על תקווה. בחרתי לקרוא את האגדה דרך עיניה של הנסיכה, שמצטרפת לסיפור בשלב יותר מתקדם אבל יש לה חלק מאוד משמעותי בו. איירתי את הסיפור ממש דרך זווית הראייה שלה, לכן היא לא מופיעה באופן ישיר, אלא דרך השתקפויות וחלקי גוף- זה היה אתגר מעניין עבורי". אתגר נוסף היה קשור בכך שעדי עבדה בטכניקה של ציור בצבעי עיפרון על בסיס שמן על נייר שחור.

על תהליך העבודה שלי אפשר לקרוא כאן, כאן וכאן.
את תהליך יצירת העבודות בשלבים אפשר לראות בבלוג שלי: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה