exhibition invitation

exhibition invitation

יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

סיכום העבודות של שרון פזנר

העבודות הבאות שמוצגות כאן שייכות לאמנית המוכשרת שרון פזנר






שרון פזנר מספרת:

בהכשרתי אני אדריכלית, ביומיום אני אמנית.

אני עובדת עם סמלים וגם עם ניגודים. הסמלים איתם אני עובדת מתנגשים לפעמים עם החומרים בהם אני משתמשת.

אני עובדת עם חומרי בניה וגם עם חפצים ביתיים.

אני מפרקת ואני מחברת מחדש.

אני משחקת עם משמעויות וצורות וגם עם היחסים ביניהן.

אני משלבת בין חפצים שאינם קשורים לכאורה ובכך מעניקה משמעויות חדשות באובייקט הסופי.

אני חותרת לפשטות, למינימליות.

אני מנסה לעורר רגשות בצופה.


בתערוכה "מולטיפוקל" מוצגות שני סוגי עבודות של שרון – פסלים מבטון ומיצב בחלון הראווה של הגלריה.

שרון הכינה ארבעה רכבים מבטון, כל אחד מסמל חלק אחר של הסיפור, שבעיניה מחולק לארבעה סיפורים כמעט נפרדים. כל הרכבים הם בגודל שווה בבסיסם, אבל צורותיהם הסופיות מגוונת. בתוך הרכבים ישנם אובייקטים מתוך המוטיבים שמופיעים בסיפור: בראשון דגים, בשני מטבעות, בשלישי סרט משי אדום והרביעי מלא בפחם.

המיצב לחלון הראווה של הגלריה מורכב מסרטים אדומים אליהם קשורים קרסי דייג. על הקרסים תלויים שלדי דגים מנייר, וביניהם גם השלד של בת הים.

עוד על תהליך העבודה של שרון כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה